Start e-BOK w Spółdzielni Mieszkaniowej „Łęczycanka”

Szanowni Państwo,
Oddajemy Wam do dyspozycji portal komunikacyjny e-BOK – elektroniczne biuro obsługi klienta.
Dostęp do platformy e-BOK otrzymają Państwo po podpisaniu oświadczenia w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Łęczycanka” przy ul. Marii Konopnickiej 11A w godzinach pracy Spółdzielni.
Jak dostać się do e-BOK : można to zrobić zarówno przez komputer, jak również przez telefon mający dostęp do internetu – otwierając internetową stronę SM Łęczycanka (www. sm-leczycanka.pl) po prawej stronie strony głównej zobaczycie Państwo dużą zakładkę eBOK. Otwierając zakładkę przy pomocy otrzymanego hasła wchodzicie Państwo na stronę portalu. Wszystkie zawarte w nim informacje są dostępne wyłącznie dla Was. Aby dodatkowo wzmocnić zabezpieczenie danych system będzie wymagał od Was zmiany hasła . Zrobicie to korzystając z otrzymanej instrukcji do zmiany hasła.
Wchodząc do portalu zobaczycie Państwo zarówno aktualne Państwa saldo – na górze strony po prawej, jak i poniżej historię wniesionych opłat i naliczeń. Jeśli zakupiliście Państwo mieszkanie – będą widoczne wpłaty i naliczenia poprzedniego właściciela. Proszę nie zwracać na nie uwagi – zostały wyzerowane przy sprzedaży mieszkania, natomiast system pamięta wszystkie wpłaty i naliczenia dotyczące poszczególnego lokalu.
Proszę zwracać uwagę na zakładkę Dokumenty – po lewej stronie. Tam będą przesyłane aneksy do opłat, więc warto regularnie tę zakładkę kontrolować.
Kolejną wartą uwagi zakładką są Zgłoszenia. Otwierając Zgłoszenia otrzymujecie Państwo dostęp do następujących podstron :
Modyfikacja zgody na otrzymywanie SMS/e-mail – jeśli korzystacie z tej opcji i chcecie zmienić adres;
Wniosek o zaświadczenie – tą drogą możecie Państwo złożyć wniosek o zaświadczenie – otwierając podstronę możecie poprosić o odpowiednie zaświadczenie;
Zamawianie książeczek opłat;
Zgłoszenie awarii technicznej – tą drogą możecie zgłosić awarię, która w czasie rzeczywistym pojawi się jako zlecenie na komputerze koordynatora konserwacji Spółdzielni;
Zmiana ilości osób – tą drogą możecie poinformować w czasie rzeczywistym dział Czynszów o zmianie ilości osób;
Zmiana adresu korespondencyjnego – informacja trafi do działu Czynsze;
Zmiana wysokości zaliczek na zimną i ciepłą wodę.
Życzymy przyjemnego użytkowania.